מתקשרים =מדיומים וטראנס מדיומים

אחד הדברים הכמעט ראשונים שהמדריכים הרוחניים שלי בקשו כשאך התחלתי לתקשר באפריל 1986 , קשור במעבר לשפה שכל אחד יכול להבין כך למשל בקשו להמיר את הביטוי מדיום במתקשר. בגדול ישנם 2 סוגי מתקשרים: המתקשר המודע = מדיום והמתקשר הלא מודע, הישן = טראנס מדיום.

המתקשר המודע, הער =מדיום שבא מהביטוי Middle Man שפירושו איש ביניים(גבר או אישה), המשמש כמתווך המקשר בין עולם הרוח, הבלתי נתפס בחושינו הפיזיים, לעולם החומר בכדור הארץ, ומודע לידע המועבר דרכו בזמן תקשור. באנגליה לדוגמא, ייעודם של הרבה "מדיומים" לקשר בין המתים לחיים, להעביר מסרים (דו כיוונית)ובעצם, לאשש בדרך זו את ההנחה שישנם חיים אחרי החיים.

כפי שציינתי הישויות הרוחניות המדריכות שלנו השתמשו במילה תקשור, מתקשר/ת, על מנת להעביר את המסר שכולנו מתקשרים טבעיים מעצם היותנו זו כבר אינה נחלתם של "מורמים מעם" ויחידי סגולה. מתקשר פירושו על כן, מישהו שיוצר קשר ולכולנו קיימת יכולת זו בעוצמות שונות, זהו עניין של אימון.

המתקשר, קרי המדיום, מודע כאמור לידע שעובר דרכו, מה שכמובן מהווה גורם העשרה והרחבה כפי שמהווה גורם סיכון בשל פרושים העלולים להצר, או לעוות את הנקלט. ככול שהמתקשר מסוגל לוותר על עצמו, על האגו שלו בזמן תקשור ולהיפתח לידע, כלומר הוא אינו מופעל על ידי דפוסיו, אמונותיו ופירושיו, אלא, עסוק בתרגום בלתי אמצעי של הנקלט, כך המידע העובר דרכו נקי יותר. כלומר, הוא משמש ככלי, כצינור לידע.

קיימים ערוצי ידע מגוונים. מתקשרים שונים, על פי הבחירה האישית שלהם וייעודם, מעבירים ידע בתחומים שונים. אין הדבר אומר שמתקשר אחד איננו יכול לקבל מידע בכמה תחומים, ההפך הוא הנכון, אך באופן טבעי נוצרת חלוקה. לדוגמא: ישנם מתקשרים (כמוני למשל), שאינם עוסקים בעתידנות לשמה (על עתידנות בהרצאה נפרדת) אם משום האמונה שהעתיד נוצר כל רגע ושדברים מעטים נבחרו כדטרמיניסטיים, (אישית אני בהחלט מאמינה ביכולתנו לשנות) ואם משום סיבות אחרות.
ישנם מתקשרים שתחום האיתור מודגש אצלם או, הריפוי בין אם נפשי – פסיכולוגי ובין פיזי. ישנם אחריםהמתקשרים בתחומי המדע, הטכנולוגיה, הבנת היקום וכו' וכו'.

אם אגדיר את תחומי הידע המועברים דרכי,אומר מידע המכוון להבנת הקיום והמבנה הנפשי – פסיכולוגי של נשמה בגוף פיסי והבנת היקום כרקע להיווצרותה. כל מידע שיעצים, יחזק ויחזיר לאדם את המושכות לניהול והנהגת חייו יעבור דרכי. בכותרת זו שנתתי, מוכלים יחסי הגומלין של האדם עם עצמו ועם סביבתו על מנת שיוכל לקבל הבנות חדשות (פרופורציות) ולשפר מערכות יחסים אלו. בעיני זהו כלי עזר אדיר להשיגהבנות ותובנות נוספות, שמעבר לזמן ומקום. צורה זו של תקשור עבורי מהווה כלי נפלא להרחבת המודעות, שתועלת רבה בצידה, לא רק של אלה שלומדים או נועצים בי אלא, של עצמי. היות ותודעתי ההכרתית מודעת למועבר, אני מתעשרת מכל מידע המועבר בתקשור וקנה המידה שלי באשר לחיים, לעולם ולעצמי מתרחב יותר ויותר. דומה הדבר לאדם העומד בתחתיתו של הר ומביט על הנוף הסובב ואז לאט, לאט, מטפס במעלה ההר תוך כדי הטיפוס הוא מסתכל מסביבו והתמונה המתגלה לעיניו מתרחבת, עד שהוא מגיע לראשו של ההר ויש לו יכולת להתבונן סביבו ב – 360 מעלות. זוהי הקבלה להזדמנות הטמונה בתקשור הכרתי, להרחבת המודעות.

המתקשר הלא מודע, הישן = טראנס מדיום: המתקשר שאינו מודע לדברים המועברים דרכו בזמן תקשור.
טראנס מדיום נכנס למצב של מעין שינה וכך מועבר מידע דרך ישות רוחנית "המשתמשת" במוחו (ברשותם כמובן)כשהוא לחלוטין אינו מודע למועבר דרכו.טרנס מדיומים נדירים מאד בעולמנו ואחת הסיבות, שעולה מפלס המודעות הרוחנית בעולמנו, ויותר אנשים מתחברים לחושים הקולטים שלהם במודע, דרך כך מתחברים להבנות ותובנות המאפשרות שינוי מהותי וממשי באופן קליטת המידע בדרך עצמאית ובפחות צורך באופן תקשור זה. סיבה נוספת שעל מנת להיות מתקשר שאינו מודע יש לפתח מיומנות נוספת/אחרת/מיוחדת, הן של המתקשר והן של הישות המעבירה.

להלן כמה מהטראנס מדיומים המפורסמים הם: ג'יין רוברטס ז"ל שתקשרה את הישות סט, ג'ך פורסל המתקשר את לאזאריס, קווין רירסון –אותו ניתן לראות בפעולה בסרטה של שירלי מקלין "תלויה על חוט השערה" ואדגר קייסי ז"ל שהיה מגדולי הטראנס מדיומים של המאה הקודמת.

אני ממליצה על סרט וידאו הנקרא Awakening The Love שעשה ג'ך פורסלהמתקשר את לאזאריס שמראה את תהליך הכניסה לטראנס בפועל, מרתק ומומלץ.

בדרך תקשור זו מועברים הדברים בשלמותם על ידי הישות הרוחנית.
עלי לציין, ש"המתקשר הלא מודע" לא חייב להיות בהכרח ישות מפותחת מבחינת ההכרה המודעת שלו.עליו לדעת דבר אחד "לשים עצמו בצד"לחלוטין ולהניח, לאפשר, לישות הרוחנית להעביר דבריה. הרחבת המודעות האישית שלו והתפתחותו הרוחנית קשורה לבחירה שלו אם להיות לאחר מכן בקשר מודע עם הידע שהתקבל וללמוד אותו.
המתקשר ההכרתי לעומתו בחר להיות מודע למה שהוא מעביר, על כל המשתמע מכך.

סגור לתגובות.